احمدی نژاد در دادگاه

بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری، احمدی نژاد در دادگاه رسیدگی به جرایم 4 سال ریاست جمهوری اش: آقای قاضی من به شما علاقه مندم ولی  بعضی شایعه کرده اند که من 4 سال رییس جمهور بوده ام البته من هم این مطالب را در روزنامه ها خوانده ام. این ها تماما دسیسه های هاشمی و پسرانش است. من تعجب می کنم شما چطور هویدا ی ملعون را که  در 4 سال گذشته رییس جمهور بوده و تمام اسنادش هم در دفتر ریاست جمهوری موجوده رها کردید و گیر دادید به من، برید یقه اون و بچسبید.

________________________________________________________

لینک مطلب در بالاترین

7 پاسخ to “احمدی نژاد در دادگاه”

  1. سعید Says:

    جالب بود ممنون

  2. محسن Says:

    آقا بیکاری نصفه شب ما رو روده بر میکنی؟ نمیگی زن و بچه مون بیدار شن؟!

  3. Dr SETI Says:

    🙂

  4. aMiN Says:

    اي ول
    با حال بيد

  5. سهند Says:

    بسیار مسرورم از اینکه میبینم داینای عزیز بعد از خدمت مقدس سربازی دوباره داره بلاگ نویسی میکنه.
    داینام رفت سربازی اومد موندیم ما. از شانس بد وقتی ما رفتیم آمریکا حمله میکنه من شهید میشم بعد داینا با استفاده از سهمیه پسر دایی شهید میره دکترا میخونه 🙂

  6. ehsan riahi Says:

    salaam dyna! man weblog minivisam! baraie tashvigham linkam kon;) man linket kardam


پاسخی بگذارید

